Inloggen   |  Account aanmaken    |   Winkelwagen  (0)
Valuta
Nederland
Home ::  Verzenden & retouren

Verzenden & retouren

We kunnen bijna overal te leveren in de wereld via EMS en DHL transactie. Alle bestellingen op het internet meestal 5-7 werkdagen geleverd binnen twee dagen volgens de klant moet gaan naar het land van vestiging. Echter, als je in de meer landelijke gebieden wonen, kan het een zeer lange tijd in beslag nemen. Internationale bestellingen kunnen worden vastgehouden door de douane, helaas, deze vertragingen buiten onze controle, maar we kunnen bijstand op deze gebieden.

Refund / exchange

We worden goed ondersteund, rekening houdend met de geloofwaardigheid van het zeer bevredigend, maar als je niet tevreden bent met uw aankoop om welke reden dan ook, stuur dan een e-mail E-mail naar ons, zullen wij u voorzien van een goede uitwisseling of terugbetaling ook.

Gelieve te keren binnen 14 dagen na ontvangst van de Verenigde Staten. Niet - verkeerde item moeten worden teruggebracht in hun oorspronkelijke niet - beschadigde verpakking moet in goede voorwaarden voor het gebruik. Als we vaststellen dat het product terug is gekomen, met dien verstande dat we niet volledig opnieuw te koop, behouden wij ons het recht voor om te weigeren goederen daadwerkelijk heeft ontvangen, of zelfs afsluiten van de verkoopprijs en het recht op een terugbetaling van maximaal 50 % van de verwijdering. Houd er rekening mee dat de verzendkosten en verpakkingen kunnen niet worden geretourneerd, tenzij de probleemoplossing items.

terugkeer

We nemen de resultaten van de volgende drie redenen.

1. Het formaat is niet correct

2. verkeerde item verzonden

3. gebrekkig punt

Zodra u het verkeerde product of defect artikel hebt, ontvang je 1-2 dagen van het product behouden wij ons het recht voor om terug te keren of te ruilen de melding zelf. Als je niet kan bieden voor ons een korte samenvatting, zullen we niet uw terugkeer of transactie goed te keuren. Alle winst moet toestemming worden ontvangen. terug opgelost, moet u contact opnemen met de klantenservice informatie feedback-overeenkomst. Bijna alle van de items moeten nieuwe, ongedragen, ongewassen en terug te keren het geval. Alle uniek etiket moet altijd worden aangesloten. Als de vergunning wordt teruggegeven, zullen we weigeren te accepteren of terugbetaling * Gebruikers zullen lichamelijk letsel veroorzaken, maakt product punt niet van toepassing op dit beleid. Vriendschappelijke wedstrijden. Beste naar voren, zo snel mogelijk, zodat we kunnen sneller, en vervolgens repareren.

Omschrijving weer

Gelieve te keren het product in overeenstemming met de volgende instructies: Stuur ons een e-mail naar een opgegeven reden voor de terugkeer van de eerste, zal onze technische medewerkers u te voorzien van een verzendadres. Uitpakken en ompakken van uw producten, dan kunt u aandacht besteden aan veiligheid. Gelieve een stuk papier, bevat de volgende informatie:

* Naam registratie website.

* bestellen

* Geef de reden voor de terugkeer van de dingen.

* U gebruikt om in te loggen op het e-mailadres van de website.

Zorg ervoor dat u terug te keren naar deze bijzondere papier en verpakkingen producten, en mail het naar ons. Vul de tracking volume, als je eenmaal terug zijn vervoerd. Tijdens het transport hebben we genomen, is de verkeerde plaats neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor de reparatie van het product. Als u betrokken bent, dan raden wij u aan aangetekende brief aangewezen producten te gebruiken, en het bewijs van publicatie te handhaven.